click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Sunday, April 18, 2010 / -4:31 PM
Birthday Eda!

Semalam Birthday adik aku. Happy Birthday Eda! Act dia duduk hostel dan jumaat lepas kitorang amek dia kat hostel dia dan tiba-tiba dia dengan tak malunya cakap yang esok (saturday) birthday dia. So ingat nak buat small celebration tapi macam takde masa sebab semua orang busy dan hari ahad ni dia dah nak balik hostel. Malam tu masa birthday's eve dia, aku tengah print tiba-tiba dakwat ink printer habis pulak, cilakak. Dalam puku 10 malam tu aku dengan dia pergi harvey norman beli ink, alang-alang tu beli birthday cake dia sekali kat secret recipe. So malam tu sempat la bwat celebration kecil-kecilan.


Since dia duduk hostel dia jarang balik rumah. Dan setiap kali dia balik rumah mesti ada benda baru, contohnya dulu dia balik dah ade mesin fax & scanner baru, minggu ni plak dia balik dah ade kabinet dengan kereta baru, muahaha. Okok, sekarang ni aku dah dekat nak final. Entah kenapa aku rasa macam down nak amek final. Takut dan tak konfident. Aku bukannya pandai sangat tapi kalau dulu test & quiz mesti dapat 90 ke atas tapi sekarang lect makin susa dan average asyik dapat 70-80 je. Aku risau kot camne nak final nnti =(

▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐