click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Wednesday, April 7, 2010 / -11:48 PM
Motoria.

Petang tadi, habis saja koko aku terus merempit nak balik rumah. Tak tau lah kenapa asal petang saja mesti hujan. Jadi aku sudah nekad untuk taknak melenjun mandi hujan lagi, aku sudah muak, jijik dan tak boleh terima lagi! Kita dah clash, dah takde pape hubungan lagi! Jadi sampai simpang nak masuk highway lampu traffic light merah.

Jadi aku berhentilah dengan gagahnya, tiba-tiba ada sorang mat sallah rambut blonde panjang naik motor berhenti sebelah aku. Tiba-tiba dia tanya do you know how to get to sri hartamas? so aku macam tercengang, amboi jauhnye dia nak pergi. So aku jawab i think you should take left dari simpang yang kitorang berhenti tu, tapi macam jauh kot, sekarang kat shah alam, then dia tanya lagi what about desa melawati? bapak lagi jauh.

Oh btw, i nak beritahu yang moto i baru tukar rim baru, sexy taw. haha. Yah, lepas tragedi malam tu, terjadi rentetan peristiwa sehingga terpaksa tukar baru. Nak cerita tapi macam malu lah. Malam tu dah agak lewat dan hujan. Tiba-tiba, terjadi tuuut. Baru balik dari disko jadi macam itu pulak. Haha.


▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐