click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Saturday, July 31, 2010 / -11:30 AM


Heyy, minggu niy okey okey jew. Antara yg menghiasi dada akhbar masa kini antaranya isu pasir selangor dan kerajaan naikkan harga minyak.

Bagi diri aku plak, kelas mcm biasa dgn kuiz dan assignment. Dan gak beberapa kelas batal sbb lect tade, yahoo! Pastu ari jumaat ade taklimat untuk intern sem depan. Sumpa ngantok gile kat dewan kuliah tuw.

Sbb ape aku kate ngantuk? Sbb malam td nye aku dgn mmber aku klua ramai-ramai tgk cite Salt! Tp havoc gle wei, ak booking pkul 10 mlm tp kitorang sume lewat collect tiket. Sbb petang tu ak klua g shah alam ngan org lain. Bayangkan cite nak start lg 10min tp aku still kat highway lagi. Dgn tiket blom collect pastu blom parking kete lg.

Ak dgn member lg sorang gerak g sunway dulu, mmg gelabah gle la, dgn bateri phone na abis pastu blom cucok duit na bayar tiket y beratus2 tuw. Akhirnye dpt tukar pkul 12malam! Pastu baru sume org smpi, total 11orang kitorang lepak kat mcd dulu. Cite diew best a gak, tp ak mngharapkan y lebih la sbb pelakon nye angelina jolie en. Pasal agen CIA y sebenanye agen Russia gak. Tp overall best!

Ok smpi sini jew a ak tulis utk minggu niy. Ak otw na balik kampung niy, ni un ak posting dr emel dlm kerete ni. Law xsala mlm niy ad mtv world stage kat sunway. Huwawa best nyew.

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
http://mail.yahoo.com


▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐