click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Saturday, July 17, 2010 / -7:28 PM
Ku rasakan pudar!

why? why? tell me why?
Why this is happening to me?
Aku sedih gila kot bila mengenangkan peristiwa tragik niy
Hati aku tersentuh! Rabak bagai dimamah sang serigala.
Auuuuuuuuuuuuuu .
Kenapa seluar aku mesti kotor? Seluar baru beli, first time pakai.
Dengan tidak semenanya terdapat tompokan hitam.
Lalu aku pulang ke rumah, cuba menggosok agar ia hilang
Tapi, tapi, tapi, sekali dengan warna asal seluar itu pun hilang!
Kenapa jadi macam ni? Kenapa warna dia dah pudar?
Aku terlebih gosok ke? Aku benci bila seluar aku dah tak cantik!


Ini bukan pertama kali berlaku, dulu satu seluar antara
feveret aku gak terdapat kotoran, lalu aku sental
tapi sekali dengan warna dia luntur, kenapa?
Kenapa mesti ia terlalu sensitif sehingga warnanya terlalu mudah luntur?
Maaf cakap, harganya bukan murah,
tapi kenapa mudah sangat rosak? Fabriknya berkualiti
tapi kenapa warnanya tidak berkualiti?
Sangat sangat sangat mudah pudar?
Itulah sebabnya, kekadang aku hand-wash baju dan seluar
aku sendiri, tak campur dalam mesin basuh.
sebab aku takut warnanya cepat pudar. Tak logik lah!
Sepatutnya kalau harga mahal, ia mestilah produk yang bagus!
Tahan lasak, tahan lama. Ini tidak, sental sikit saja sudah luntur!
Fuck you guys off kepada pereka baju dan seluar di seluruh dunia!

▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐