click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Sunday, July 11, 2010 / -10:41 AM
Parti Rakus

Haritu birthday member aku, Aseh si gile seks
and we throw a surprise party for her.
Tiba masa yang dijanji, aku amek member-member aku
kat apartment diorang, tapi sebelum tu aku klua makan dengan
orang lain jadi lmbt sikit la. Hahaha sejam diorang tunggu aku
kat depan apartment tu. Pastu ke Extreme Park, Shah Alam!
Memula makan-makan. Tetiba aku dengan balak si Aseh ni
dah rancang baik punya, nak mulakan food fight! Hahaha
Acara pembukaan dimulakan dengan semburan tepung!
Bertempiaran lari semua orang, hahaha. Teruja gila!

Pastu tepung dah habis, Kek pula dilambung. Kek tu dah la
kek ice-cream, 80hinggit tapi separuh je makan. separuh lagi
jadi mangsa tepekan kat muka orang. Sumew orang bapak rakus.
Minah-minah tudung yang selama ni ayu, malam tu bertukar
jadi monster! Hahhaha bapak gerun aku, diorang rakus sangat.
Paling best aksi kejar-mengejar. Sampai semput aku!

Ramai gila datang, aku bajet dalam 5-6 orang jew datang sebab
kitorang tak berape nak jemput orang lain. Tapi rupanya
hampir satu kelas datang parti tu. Meriah!
Seyes aku cakap, time tu aku taley percaya kat sesiapapun
sebab semua orang adalah musuh. Semua orang akan cuba
konyok-konyokkan kek kat muka dan badan korang. Hahah

Pastu habis kek, donut plak jadi mangsa. Tak cukup dengan tu
selipar, batu semua jadi mangsa. Memang extrim di extrim park haha
Even menyorok kat toilet pun tak selamat.
Lepas tamat acara 'sukan' tersebut, kitorang balik mandi dulu
pastu gerak ke restoren apatah, tengok bola ramai-ramai
Spain menang! Agagaga, pukul 5 pagi baru sampai rumah.



▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐