click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Sunday, July 25, 2010 / -10:55 AM
Weekly Update : Foolish Forth Week

Feewit dah sebulan start jadi budak sem tiga
dah second year haha. Tapi kan, aku tataw nape aku rasa semacam
je minggu ni. Rasa macam aku ketinggalan sesuatu. Rasa prestasi
aku kian merosot, jatuh meruduh dan tade semangat na belajar.
Nape ye? Markah satu dua quiz aku plak macam siyal
kalau dapat bawah 80 memang aku taley terima. Padahal quiz simple
cane aku taley skor? Member aku ade je dapat 100 kot.
Aku perlu lakukan sesuatu, untuk selamatkan diri aku sendiri
Mungkin faktor lecturer yang macam kabot, tapi tu taley jadi alasan!

Time isnin tu kan aku ada subjek civil lab, iaitu masuk makmal
dia ada timing tertentu kami akan tukar-tukar makmal, tapi isnin
tu kami tataw yang kami kena tukar makmal sebab jadual ta dapat lagi
So ingatkan still makmal yang sama dan disebabkan sume eksperimen da siap
kami pun ramai-ramai tak datang isnin tu. Mampos isnin depan 
ni lect makmal baru mengamuk, hehe!

Hari rabu tu plak aku dengan classmates aku g beriadah siyal!
Kitorang berbasikal kat Bukit Cerakah, Shah Alam. Naik tiga kereta
16 orang join, ramai-ramai berbasikal, best gila kot huhu.
Sunpah da lame gila aku ta berbasikal, agak kekok dan hampir jatuh memula
Naik bukit suma semput, terhegeh-hegeh kayuh basikal
time turun bapak best, semua terjerit2 laju je. Best best, lain kali buat lagi.

Hari jumaat plak aku g dating! Haha kebetulan awek aku balik KL
dan kesempatan ini diambil untuk ke Sunway Pyramid.
Disebabkan aku habis kelas tengahari dan na gi solat jumaat dulu
petang baru sampai sane, kami makan dan menonton movie Inception
Cerita dia bosan tapi bosan jenis yang menyeronokkan sebab dia
makin devolope dan konsep cerita dia best, iaitu mimpi dalam mimpi!

Tapi sebelum tu, jumaat pagi tu time dalam kelas, hidung aku berdarah!
Arghhh, pekat gila darah dia, jijik aku tengok! Pelik lagi musykil
secara tiba-tiba klua darah, aku tak rase badan aku panas pun
Mungkin panas dalam kot, kata member aku la.
Pastu member aku cakap "tu la semalam tanak derma darah, 
kan sekarang hidung ko berdarah" hahaha kebetulan minggu tu
ada kempen derma darah kat jabatan aku. Tapi aku sangat benci jarum
dan doktor dan semuanya tentang hospital, jadi aku tak derma darah.
Lepas kempen tu habis, hidung aku plak berdarah. hahaha.

▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐