click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Saturday, February 6, 2010 / -7:41 PM
Second Sem First Outing

Tadi ada kelas, rajin pulak lecturer ni buat kelas hari Sabtu. Habis kelas aku dengan dua member aku keluar. Sebenarnye kami nak ke tempat lain, nak ke cineleisure tapi sampai sempang depan giant aku cakap kat diorang. Kalau kiri pergi sunway, kalau kanan pergi cineleisure, so decide! Setelah berfikir selama beberapa saat kami membuat kesimpulan bahawasanya tiada cerita menarik untuk ditonton ketika ini. So kami ke sunway untuk bermain bowling. Kami bermain bowling hanya tiga orang so macam bongek. Time tu ada tournament bowling, agak cemburu tengok diorang bersorak kuat-kuat sedangkan kitorang suara macam semut je.

Lepas tu aku cucuk duit, nak shopping. Duit jpa dah masuk plak. Aku beli dua seluar dengan sebiji baju,  tapi agak menyesal sebab aku beli seluar warna yang dah biasa aku pakai. Camne ni, nak tukar ke tak nak? Tu la aku ni, kalau beli satu benda mesti tak fikir panjang, terus try fitting lepas tu terus bayar, haih. Lepas tu kitorang pun balik. Oh, masa balik tu kan kitorang sesat, lupe letak kereta kat mana. Macam bongek, selalu gerak mane-mane aku mesti ingat parking atau at least tulis nombor lokasi tempat parking dalam phone. Kitorang tanye guard yang kebetulan merempit kat situ, tapi lagi menyesatkan ade la.

Akhirnye berkat aku solat subuh pagi tadi, kitorang jumpa gak. Lepas tu sorang member aku ni konon nak lead kitorang sampai kereta, lepas je eskulater aku jalan je la straight menuju pintu keluar, tapi member aku ni pusing kiri. Denagn konfiden sepenuh hati dia kata 'sini la wei' dan kami tergamam seketika. Dia boleh anggap panel dinding kace tu sebagai pintu keluar! Paling tak boleh belah, dia siap ketuk-ketuk lagi cermin tu, asal pintu ni tak bukak-bukak. Rupanya tu bukan pintu kaca tapi dinding kace. Kitorang dah gelak gila babi. Dah la ramai orang, dia boleh buat lawak kat situ. Dah sampai rumah pun aku tak habis gelak lagi. Lain kali, patutnya ada beza antara pintu dengan dinding sebab dari jauh nampak kaca-kaca tu same je, kan member aku sorang ni dah tertipu. Siap ketuk-ketuk lagi kaca tu, nak test, haduih.

Labels:


▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐