click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Wednesday, April 28, 2010 / -11:05 PM
Keluar Keluar Dan Keluar Lagi!

Photobucket

Hai, Sabtu lepas aku pergi i-City, first time pergi. Kesian kan?
Orang lain dah lame pergi aku baru nak pergi.
Sabtu itu kami ada Test CAD so terpaksa datang
Lepas habis Test aku dengan Syaiful, Sharil dan Syaef gerak.
Pergi dengan tiga budak sakai ni memang nazak la.
Mula-mula singgah Aeon Bukit Raja, dah lama gila-gila
aku tak datang sini, padahal masa kecik-kecik dulu selalu lah jugak.
Plan nak tengok wayang sampai malam, baru gerak i-City
sebab kalau pergi awal, lampu-lampu belum bukak. Haha
Tapi takde cerita best so kami makan-makan saja.
Kat i-City penat gila kot ambil gambar
Setiap langkah yang kitorang amek mesti nak amek gambar
Dah penat sampai nak termuntah pun ada.
Tapi malangnya gambar semua kat phone diorang
Nak tunggu diorang upload dalam facebook
entah tahun bila pulak, grrrr.

Rabu lepas pulak kan kan.
Aku ponteng kelas CAD ! Haha, hari sabtu lepas
baru test so nak belajar apa lagi kan. Jadi aku mempengaruhi
Bell dan Dayah untuk sama-sama mengikut jejak aku. Tengahari tu
lunch dan sepatutnya terus masuk kelas tapi sebab nak ponteng
kami ke Sunway Pyramid nak tengok wayang. Jahat gila kan?
Dah la ponteng kelas, ajak kawan tengok wayang pulak tu.
Kami tengok movie Shutter Island. Overall okey kot
Even agak twisted sikit, tu la aku dah pilih cerita lain
Minah-minah tu yang gatal nak tengok sangat cerita ni.

Tengahari tadi pulak, ada gap untuk lunch hour
So aku dengan Bell dan Dayah keluar lagi untuk picnic
kat area tasik shah alam. Best kot lunch sambil berkelah
rasa macam bahagia sambil dikelilingi keindahan, haha
Lepas itu banyak ambil gambar,
gelabah sampai goyang-goyang depan khalayak ramai

▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐