click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Tuesday, April 20, 2010 / -10:07 PM
Roller Coster Tergolek!

Ok ini cerita yang sangat kelakar, tapi peristiwa yang sangat tragis dan mengerikan
Pagi tadi dekat lab, lecturer tak datang lagi
Disebabkan kebosanan yang naik mendadak
Jiwa meronta-ronta untuk mencuba sesuatu yang ekstrim
Dalam lab tu ada satu kerusi yang macam kerusi guru siap ada roda tu
Kawan aku namanya Eryana, duduk atas kerusi tu
Dan aku bersungguh-sungguh menolak dan menarik
Pusing laju-laju macam roller coster
Dia pun menjerit-jerit tanda keghairahan dan keseronokan
Putaran adrenalin menusuk dalam saluran darah
Sungguh seronok bagaikan roller coster sebenar!
Tiba-tiba, kecelakaan berlaku, ketika selekoh tajam 500 darjah
pada kelajuan 900 km sejam, roller coster gagal dikawal
dan terbalik! Begitu juga si Eryana bergolek-golek
di atas lantai bagai cempedak di luar pagar!
Sumpah kelakar! Berguling-guling dia
Baju tudung dia semua senget-benget
macam baru kena rogol, haha
Lepas tu dia kejar aku dan aku lari dan dia kejar aku lagi
Dengan kaki terjengket-jengket macam zombie
Haha! Dia mendapat kemaluan yang besar
Katanya aku dah menjatuhkan reputasi dia.
Katanya lagi, dia dah tergolek, depan khalayak ramai!
Tak la ramai sangat tapi ade dalam sepuluh orang la yang nampak.
Semua orang gelak gila nak mampos.
Tu la tak sedar diri lagi, dah tua nak main tolak-tolak kerusi
macam budak-budak, Tapi kelakar weh, dia terguling-guling!
Tadi kat facebook, housemate dia cakap dia dah demam
sebab tergolek petang tadi, semuanya salah aku. Haha.

▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐