click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Wednesday, June 2, 2010 / -10:42 PM
My Parents & I

Ini sambungan posting yang kat bawah ini. Untuk pengetahuan anda, saya beli phone itu secara rahsia. Tak ada sesiapa pun yang tahu,  nak buat ala-ala surprise gitu. haha ngek. Tapi kan aku ada krisis dengan parents aku. So suatu petang itu sedang aku membaca surat khabar tiba-tiba aku didatangi ibu ku ( tidak tahu kenapa setiap kali aku baca surat khabar pasti ibubapa aku akan mendatangi aku, haha ) Tiba-tiba dia cakap 'i know you bought something' lepas itu aku melopong macam tak percaya. How come mak aku boleh tahu aku beli phone? Aku sorok taw phone tuw, and aku keluar rumah pun parents aku tak tau.

Rupanya , she found the receipt! Haha, how silly i am, aku rasa aku dah sorok semua bukti termasuk phone baru aku tu secermat yang mungkin. Tapi dia buka wallet aku ( intervention ni!) and found the receipt.
Haha, so i guess what some people says is true, that you could never hide anything from your mom, because she knows everything about you  =.=

Perkembangan mengenai perang dingin aku dan parents aku, haha semuanya dah okey. Memang aku diam sepanjang peperangan itu, malam tu masa keluar dinner pun aku diam. Mak aku konon tanye aku kenapa aku semacam saja, tapi aku bwat dunno je. Esok paginya bapa aku masuk bilik aku, tah ape tah dia cakap aku iyakan aje, aku masih tidur atas katil lagi pun time tu. Lepas tu, dia mula sedar yang aku marah kan diorang apabila aku tak salam diorang sebelum diorang pergi kerja ( aku ni anak yang baik, sebelum parents aku g kerja aku cium tangan diorang ) haha. So sejak pagi tu diorang mula nak pujuk aku setelah nampak perubahan drastik keatas diriku.

Tengahhari tu, tiba-tiba bapa aku call aku. Tak pernah pernah dia call time tengahari. Selalunya law dia lewat balik atau kerja malam barulah dia call. So aku rasa dia sengaja nak cakap dengan aku, dia tanya tengah buat ape lah, makan ape lah. Saje dia nak cakap dengan aku, sebab dah beberapa hari aku mengelak bila berjumpa dengan parents aku. Kalau ditanya pun aku nak taknak jawab je, tengah dalam proteslah kata kan. Hahaha, bila difikir balik kelakar juga tengok diorang. Walaupun aku dah 19 tapi memang best merajuk-merajuk dengan parents ni! Haha

So the point is, aku tetap akan pergi field trip dengan member aku tu! No matter what, i am unstoppable hahaha. Segalanya sudah dirancang, member aku sanggup tunggu aku dan postpone sebulan lebih sebab nak tunggu aku habis final exam. Dah book chalet dan transport semua, it's already too late to pull off the trip  :p

▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐