click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Tuesday, March 2, 2010 / -8:02 PM
Tertaksengaja

Hari ini, ada amali dekat Concrete Lab. Disebabkan kami sangat cergas dan berintegrasi, lect suruh buat 2 amali sekaligus. Ok lagi la, last week buat sekali 3 amali! Seronok kot main dengan konkrit, pegang konkrit basah rilek je guna jari. Lepas tu kulit terasa lain macam. Lepas tu main dengan mesin sesuka hati. Lepas tu kan, time nak basuh peralatan. Aku pecahkan satu cylinder doh! Berlaga dengan cylinder member aku tapi cylinder aku plak yang pecah. Ini semua salah Zaki! =p Lepas tu nak cover tapi 3 saat lepas cylinder tu pecah lect pun cakap 'pastikan alatan kamu tak pecah' tapi dah pecah dah pun. Lepas tu lect datang kat aku dah dia tanya 'dah pecah ke?' Macam karma plak, mana dia tau aku dah pecahkan. Lepas tu dia ugut aku bayar gantirugi 30 ribu. Bapak! Haha.

Oh ini cerita tambahan, pada hari yang same gak. Masa dalam Lab CAD, kitorang tengah khusyuk designing dalam Autocad. Kitorang tengah buat assignment, pair work. Memang khusyuk gila ah. Tiba-tiba, semua komputer terpadam! Skrin blank! Meraung classmates aku. Dahsyat gila kot dengan tak semenanya komputer terpadam time buat autocad, ingat senang ke nak design dalam autocad? Memang huru-hara kat dalam tu, sebab ramai yang tak save assignment diorang so bile komputer off, memang hilang la design diorang. Tapi pelik, aircond dengan lampu tak padam just komputer je, ala ala macam kena hack la macam dalam cerita terminator tu. haha. Ia berlaku sebanyak dua kali! Tapi disebabkan aku ni cermat dan berjiwa murni, awal-awal aku dah save. Jadi bila komputer off dua kali, design kittorang still ada!

Labels:


▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐