click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Tuesday, March 2, 2010 / -7:54 PM
Weekend

Weekend lepas aku ikut mama ke office dia. Saje-saje nak menyibok, sebelum ni pun aku jarang nak menyebok. Sebenarnya nak pinjam kereta sebab aku nak gi low yat. haha. So sebelum lunch aku dah membelah dari office mama ke low yat. Aku nak beli Microsoft Office, sebab laptop aku dengan desktop dalam bilik aku punya office dah expired. Kalau tak silap dulu untuk 3 user, 100 hinggit gak time aku usha kat low yat aritu tapi aku pegi tadi 160 lebih plak, semua kediai lebih kurang sama. I couldn't believe this! T.T Later disebabkan dah lapar, lepask Starbucks kejap. Layan latte dengan ipanema sambil termenung sorang-sorang tengok orang lalu-lalang. Kesian aku.

Labels:


▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐