click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Friday, February 19, 2010 / -11:42 PM
Malang Datang Bertimpa-Timpa

Haih, bala datang bertimpa-timpa.
Hari ini, aku bawa kereta ke kelas sebab
habis saja kelas aku mahu gerak ke bukit damansara terus
Namun, selepas bayar tol bukit raja
Dengan tak semenanya enjin kereta aku mati
Dah tu langsung tak boleh start.
Kereta aku terdampar lah kat tepi divider tengah jalan
lepas tol tu. Setelah aku berputus asa selepas mencuba
menghidupkan enjin namun gagal, aku call ayah aku
Dia pun datang, dan tak boleh juga. Dah buntu sebab tak tau apa yang rosak
Namun, secara tiba-tiba enjin boleh start pulak.
Pagi tu aku dah skip satu kelas, ada quiz pulak tu.
Bala yang lain aku post lain kali sebab itu special edition punya.
Ok, about my daily life plak. Sangat busy.
Tiap hari ada quiz, dalam sehari ada satu atau lebih quiz plak
Dengan assignment yang mendesak dan tutor yang melambak
Projek dan presentation lagi
Study sampai bengkak, tido lambat bangun cepat
Pening lah hidup macam ni.
Tak sabar nak cuti!

Labels:


▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐