click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Tuesday, February 16, 2010 / -11:38 PM
Wolfman & Wolfwomens

 

Tadi aku keluar dengan member aku. Mereka adalah Halika, Fufu & Fafaxx. Ada empat orang dan 3 orang pompuan aku sorang saja lelaki. Power tak, madu tiga diorang ni =D Aku dah biasa keluar dengan diorang so tak la heran sangat. Kali ni aku keluar dengan girlfriends saja ( cewah ) Tapi next week aku klua dengan boyfriends aku pulak ( macam pelik je bunyik ) iaitu housemates aku sebab diorang bising haritu aku klua main bowling tak ajak diorang.

Ok bebalik ke kisah utama. Aku amik Halika kat jj. Lepas itu parking kat ktm klang naik train ke mid valley. Nak kurangkan pencemaran karbon di udara so naik public transport, kat kl sentral jumpa fufu dan fafaxx dah beli tiket wayang. Ramai gila kot orang, nasib baik ada fafaxx, haha. Tengok Wolfman! Best la jugak secara overall. Tapi kurang aksi yang thrill lah, kami nak lagi! Kami nak yang lebih ganas! Lebih ramai orang mati! Lebih banyak huru-hara! Aku suka yang part dia transform jadi wolf & koyak rabakkan badan orang, haha.

Before tengok movie, kami lunch kat foodcourt je. Dah plan awal awal, sorang beli western, yang lain beli hotplate, japanese dan nasik. Sharing-sharing rasa. Lepas habis movie, pusing-pusing dan makan donut sambil buat aksi aksi wolfman kat kedai tu, rakus gila. Dah nak balik amek gambar kejap dan balek. Aku dan halika dapat naik shuttle train! Pantas dan ekspress smpai klang. Then aku hantar halika balik sampai depan rumah dia. Jauh plak tu weh.

Tetibe parents dia ajak makan kat rumah dia. Dah pukul 9 malam kot. Lepas solat aku pun makan dengan malu malu dan penuh sopan santun. Ala ala menantu pilihan gitu, haha. Tak penah kot perkara seperti ini berlaku. Tetiba hujan, setelah meminta diri aku pun membawa diri. Dekat pukul 10, aku singgah jj bukit tinggi. Nak beli barang sikit. Agak agak mata dan macam kena penumbuk aku pun balik rumah. Act family aku tiada di rumah sebab mereka pulang ke kampung. So aku sorang je lah di rumah.

Labels:


▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐