click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Friday, May 28, 2010 / -10:51 PM
Ini sangat pukpukpuk


Memang aku bengang, aku marah tahap cipan babun.
Aku marah nak mampos kan parents aku
Petang tadi sedang khusyuk aku membaca surat khabar
tetiba aku didatangi ibu dan bapa aku
Diorang tanya pasal field trip aku yang akan datang
Fyi, two weeks from now aku dan beberapa member aku
akan pergi camping dua hari satu malam
And the problem is, my parents tak bagi!
Alasan diorang, tak suka aku bergaul bebas sangat
lelaki dan perempuan sampai tidur malam semua. wtf!
alasan yang tak boleh diterima langsung!

In fact, ni bukan first time aku tidur luar dengan member
tapi kali ni kononnye takut aku buat benda yang bukan-bukan
ya allah, ingat aku ni jahat sangat ke?
Aku tak terfikir sampai macam tu pun, parent aku yang lebih-lebih
nampak sangat diorang tak percayakan aku!

Member-member aku pun semuanya okey, baik-baik je
Member skolah lame, sekarang semua budak matrik, uitm, ukm, um dan uia
Takkan kitorang nak buat benda tak senonoh plak, aduh!
Aku masih waras lagi dan tau nak jaga diri sendiri
Ingat aku ni budak-budak ke.
Memang bengang! Aku akan melancarkan perang dingin
dengan diorang berkuatkuasa serta merta!
This is so not cool, okey.

▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐