click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Sunday, May 9, 2010 / -12:38 AM
Ip Ip horeyy!

Hari Khamis lepas aku dengan member aku tengok movie Ip Man 2 . Aku secara jujurnya tak tahu apakah benda binatangnye cerita itu. Dah la cerita cina, tak pernah aku tengok wayang cerita cina! Aku mula-mula nak tengok Iron Man 2, tapi ada yang dah tengok jadi terpaksalah juga tengok Ip Man 2, tajuk dah la dekat-dekat sama. But it turn's out to be not too bad! Best juga kot cerita itu, banyak kungfu kungfu stuff dan diselitkan dengan adegan kelakar. Cerita itu habis agak maghrib dan biasalah jalan sangat-sangat jam lepas keluar sunway pyramid tu, dengan drive kereta kecik disumbat dengan enam orang! Tapi bila difikir balik, kenapa kami lakukan semua ini? For the record, final exam lagi beberapa minggu lagi. Tapi kami masih mempunyai masa untuk berseronok, dan menonton wayang! Wadefak! Aqmal, lebih baik kau duduk rumah elok-elok baca buku!

▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐