click!
BLOG AQMAL
Hello, it's my blog!



BlogEntries
» Friday, May 14, 2010 / -7:48 PM
Polis Suka Main Tembak-Tembak.

Haha, gah betul tajuk. Tapi betul kot. Beberapa minggu lalu kita dikejutkan dengan insiden remaja bawah umur yang ditembak mati oleh polis. Lebih mengaibkan remaja tersebut dilabel sebagai perompak dan penjenayah. Bukan nak salahkan sesiapa tapi budak baru 15 tahun, apa yang dia tahu? Polis main tembak saja, kan dah mati budak itu. Budak itu pun satu, dah tau nak PMR kenapa keluar malam? Duduk la study kat rumah, tapi polis pun tak patut tembak sebarangan, haih benda dah nak jadi nak buat macam mana.

Kita juga dikejutkan dengan kerabat diraja kelantan kononnya dikasari polis. Ganas betul polis ni! Aku tak faham, kenapa raja perempuan pun polis buat macam itu? Raja perempuan sampai lebam dan terpaksa duduk atas lantai macam anjing, padahal dia berstatus kerabat diraja! Macam-macam la polis ni. Tapi bagus juga polis bersikap ganas, kalau tak nanti penjenayah tak takut. Tapi gunakanlah keganasan itu di saluran yang betul ye.

Semalam juga adalah 13 mei, siapa yang tahu tu baguslah, 13 mei adalah tarikh hitam dalam sejarah Malaysia, kerana beberapa tahun lalu terjadinya rusuhan kaum berdarah yang terdahsyat dalam sejarah. Malas aku nak cerita banyak, kalau nak baca lebih lanjut kunjungi entri yang sama yang telah aku buat setahun yang lalu,  TEKAN SINI

▲ Back to top





BLOWMYSPEAKERSUP.
  ▐▐